Globalny rynek turystyki przygodowej osiągnie wartość 1 337 738 milionów dolarów do 2023 roku
BIZNES podróże

Globalny rynek turystyki przygodowej osiągnie wartość 1 337 738 milionów dolarów do 2023 roku

Według nowego raportu, światowy rynek turystyki przygodowej został wyceniony na 444 450 milionów dolarów w 2016 r., A jego wysokość ma wynieść 1 335 383 milionów w 2023 r., Rejestrując CAGR w wysokości 17,4% od 2017 r. Do 2023 r.

Turystyka przygodowa obejmuje eksplorację lub podróż do odległych egzotycznych obszarów. Zawiera wyjątkowe i trudne doświadczenia podczas wakacji, w których podróżujący wchodzą w interakcję z lokalną populacją i łączą się z podstawowymi wartościami. Podróże przygodowe to rodzaj turystyki niszowej, która obejmuje wiele działań, takich jak speleologia, wspinaczka, jazda na rowerze, turystyka, polowanie, rafting i inne.

Turystyka przygodowa rośnie w postępie geometrycznym na całym świecie, ponieważ podróżni wolą odwiedzać miejsca wcześniej nieodkryte. Co więcej, wraz ze wzrostem inicjatyw rządowych w formie partnerstwa publiczno-prywatnego w celu promowania turystyki, doprowadziło to do rozwoju rynku turystyki przygodowej. Jednak zaangażowanie wysokiego ryzyka w podróżach przygodowych i nieprzewidywalnych warunkach pogodowych utrudnia rozwój rynku. Niezależnie od wyzwań, wzrost trendów w mediach społecznościowych stworzył ogromną szansę dla rynku podróży przygodowych, ponieważ Facebook stał się najbardziej preferowaną siecią społecznościową wśród podróżników, którzy dzielą się doświadczeniami.

Rynek jest podzielony na segmenty według rodzaju, rodzaju działalności, rodzaju podróżnych, grupy wiekowej, kanału sprzedaży i lokalizacji geograficznej. Według rodzaju rynek jest klasyfikowany jako twardy, miękki i inne. W oparciu o aktywność dzieli się na aktywność naziemną, aktywność na bazie wody i aktywność na powietrzu. W zależności od rodzaju podróżujących jest podzielony na grupy solo, przyjaciół / grupę, parę i rodzinę. Według grupy wiekowej dzieli się na mniej niż 30 lat, 30-41 lat, 42-49 lat i 50 lat i więcej. Segment kanałów sprzedaży obejmuje biuro podróży i bezpośrednie. Geograficznie rynek analizowany jest w Ameryce Północnej, Europie, regionie Azji i Pacyfiku oraz LAMEA.

W 2016 r. Działalność związana z lądem była głównym źródłem przychodów na rynku globalnym. Oczekuje się jednak, że działalność oparta na lotnictwie osiągnie lukratywny wskaźnik wzrostu w okresie prognozy.

KLUCZOWE WYNIKI BADAŃ

• W 2016 roku Europa zdominowała rynek globalny z ponad jedną trzecią udziałów pod względem wartości.
• Szacuje się, że w regionie Azji i Pacyfiku najwyższy wskaźnik wzrostu w okresie prognozy.
• Segment soft adventure wygenerował najwyższe przychody na rynku globalnym w 2016 r., A oczekuje się, że wzrośnie na poziomie CAGR wynoszącym 17,8%.
• Szacuje się, że segment działalności lotniczej odnotuje najwyższy wskaźnik wzrostu pod względem przychodów, rejestrując CAGR w wysokości 18,2%.

Post Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Verified by ExactMetrics