TCEB uruchamia nową kampanię promującą markę „Thailand REDEFINE Your Business Event” Biuro na nowo definiuje receptę na sukces, aby pomóc zainteresowanym stronom w wydarzeniach biznesowych i międzynarodowym partnerom handlowym ukończyć rosnące możliwości z krajobrazu Tajlandia 4.0 BANGKOK, 19 września 2018 r., TCEB ogłosiło dzisiaj otwarcie nowa kampania promująca markę „Thailand REDEFINE Your Business Events, mająca na celu dopasowanie i zaspokojenie zmieniających się potrzeb biznesowych i unikalnych doświadczeń”
Zgodnie z polityką Thailand 4.0, krajowy plan gospodarczy skłonił biuro do ponownego zdefiniowania swoich ról, aby utrzymać Tajlandię na stałe przed konkurencją w dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu Rozpoczęcie nowej kampanii marki TCEB miało miejsce podczas IT & CMA 2018, która odbyła się w Bangkok Convention Center w CentralWorld Bangkok w Tajlandii Pani Nichapa Yoswee, Senior Vice President of Thailand Convention i Biuro Wystaw (Organizacja Publiczna) lub TCEB, powiedział, że nowy globalny branding na nowo definiuje perspektywę wydarzeń biznesowych, aby spełnić rozszerzone wymagania i większe oczekiwania na rynku międzynarodowym. Opierając się na krajobrazie Tajlandii 4.0 Polityka i ciągle zmieniające się otoczenie biznesu, którego zdolności do poszerzania świeżej perspektywy i bycia adaptacyjnym są postrzegane jako podstawa udanego biznesu, marka na nowo zdefiniowała definicję wydarzeń biznesowych jako możliwości uzyskania Valuoble Experience, obejmujący współpracę, partnerstwo i zrównoważony rozwój „Punkt dotykowy marki wykorzystuje unikalną i zróżnicowaną ofertę Tajlandii, która cechuje się centralnym zasobem wiedzy, kreatywności i łączności, a także jest uzupełniana o profesjonalny sposób myślenia. Nowa strategia brandingowa TCEB jest dopasowana rozszerzone wymagania podróżujących w interesach w poszukiwaniu bardziej eksperymentalnych, unikalnych i nowych doświadczeń i poszukiwania większego zwrotu, od zwrotu z inwestycji do powrotu na cel i powrót do szczęścia, w oparciu o 3-letnią historię Tajlandii CONNECT, która została skutecznie podkreślając pozycję Tajlandii jako punktu łączącego autobus Nieustanne i międzynarodowe powiązania, kluczową strategią nowego brandingu jest dalsze promowanie Tajlandii jako dynamicznego, innowacyjnego i progresywnego celu wydarzeń biznesowych w linii z Tajlandią 4.0 i dynamicznym krajobrazem biznesowym „W ramach nowej kampanii marki, każda z kluczowe sektory, MICE, będą wdrażać strategiczne plany, które zwiększą rozpoznawalność Tajlandii na arenie międzynarodowej, jak również wzrost przychodów.
W przypadku Spotkań i sektorów motywacyjnych (Mi) Azja pozostaje głównym źródłem energii dzięki rosnącym tendencjom w sektorze podróży służbowych oraz Spotkaniu i Zachętom w Chinach, a wzrost liczby podróżujących z Indii i Indonezji przewiduje się na poziomie 11,3% i 8,7% (GBTA) odpowiednio. Według typu biuro ma na celu przyciągnięcie grup mega-wielkości, spotkań korporacyjnych i grup premii motywacyjnych z Azji. Na rynkach wtórnych, w tym w Europie, Oceanii i krajach rozwijających się, TCEB skoncentruje się na grupach premii premiowych i korporacyjnych na Konwencję (C), TCEB ma przede wszystkim na celu zwiększenie działalności w 10 sektorach S-Curve poprzez głębsze partnerstwo ze strategicznymi sojuszami . Biuro będzie zachęcać sektor do zwiększania doświadczenia dla delegatów poprzez aktywne uczenie się i działania uczestników, stosowanie technologii takich jak aplikacje do głosowania w celu ułatwienia delegatom i wzmacnianie kluczowych wykonawców w celu poprawy sektora konferencji zdolności dla sektora wystawienniczego.
TCEB wprowadza nowo zaprojektowaną kampanię, tzw. „Wspieramy Cię w 360 stopniach”, aby zapewnić narzędzia wspierające niezbędne działania w całym łańcuchu wartości. Programy finansowania są oferowane organizatorom od fazy pitchingu po fazę realizacji w celu przyciągnięcia nowych programów i aktualizacji istniejących show W kontekście wystawców i odwiedzających targi, TCEB wprowadza zachęty za pośrednictwem programu Exhibiz in Market, aby podnieść sprzedaż powierzchni wystawienniczej, a dzięki ASEAN 6 Privilege, nowiutki program wprowadzony w celu zwiększenia liczby odwiedzających z krajów docelowych Wraz z nowym Marka, TCEB na nowo definiuje swoją rolę, aby pomóc w kierowaniu polityką Tajlandia 4 0 do owocu Biuro przekształca się ze zwykłego kibica i marketera wydarzeń biznesowych, które mają stać się moderatorem, deweloperem, myślicielem, współtwórcą i aktywatorem sektor wydarzeń biznesowych Tymczasem TCEB koncentruje się na bardziej dogłębnym i szerszym partnerstwie, a także na współpracy z interesariuszami podczas licytacji i Racting wydarzeń biznesowych z 10 S-Curve iIndustries.
Przykładem wspólnego projektu jest One Ministry One Expo, które będzie platformą jednoczącą wysiłki podejmowane przez sektor publiczny i prywatny. TCEB posuwa się naprzód z ważną misją promowania branży wydarzeń biznesowych jako kluczowego podmiotu gospodarczego Tajlandii. Biuro oszacowało, że pod koniec roku podatkowego 2018 Tajlandia przywita 1,327,000 zagranicznych podróżujących w interesach lub 3,96% wzrost od 2017 roku, generując 124 000 milionów bahtów w przychodach do kraju lub wzrost o 15 98% W ciągu roku, TCEB z powodzeniem wygrał 14 ofert, przyciągnęły i wsparły 8 nowych targów i 10 grup mega wielkości, które odbędą się w Tajlandii. Ponadto, 4 nowe pokazy, z których 3 są z 10 S Curve Industries, mają się odbyć w roku podatkowym 2019, mianowicie CEBIT ASEAN Thailand 2018 (Digital from Germanyl, Future Energy Asia 2018 Energy show z Singapuru); i CPhi South East Asio 2019 (Farmaceutyczne i Life Science show z Europy). Wygrane przetargowe obejmują Mistrzostwa Świata w debatach na uniwersytetach; 30. Konferencja Azjatyckich Stowarzyszeń Pacyficznych o Zarządzaniu Studiami; oraz 10. Światowy Kongres Edukacji Ekologicznej (WEEC) 2019, z wątroby; 2018
Międzynarodowa konferencja IEEE nt. Inżynierii przemysłowej i inżynierii na następny rok finansowy. TCEB przewidywało 1.419.890 zagranicznych podróżujących w interesach lub 7% wzrost w okresie od 2018 r. Pod względem przychodów, biuro spodziewało się, że wydarzenia biznesowe wygenerują 130 200 000 br. Niż w 2018 r. Pozytywne prognozy opierają się na dynamicznym rozwoju tajlandzkich branż wspieranych przez krajowa polityka transformacji gospodarczej i krajobraz kraju widziany w rankingu wynikają z globalnych indeksów gospodarczych. Najnowszy Bank Światowy Logistyki pokazał, że Tajlandia awansowała o 13 miejsc w rankingu z 45 do 32.
w 2018 r. Kraj ten skoczył również o 20 miejsc z 46. w 2017 r. do 26h w „Łatwości w prowadzeniu działalności gospodarczej” (EODB) zgodnie z raportem flagowym grupy Banku Światowego. Tajlandia znalazła się również w 20 krajach o wysokim potencjale w zakresie rozwoju innowacji w Globalnym Indeksie Innowacji 2018 Światowej Organizacji Własności Intelektualnej. Tajlandia z zadowoleniem przyjmuje globalną społeczność biznesową, aby wspierać synergię z naszymi kluczowymi branżami. Polityka dotycząca Tajlandii 4.0 otwiera przed Rosją możliwości biznesowe i zawodowe na skalę, której nigdy wcześniej nie doświadczano przez ostatnie 40 lat. Rząd wdrożył działania mające na celu ułatwienie otoczenia biznesowego, promując masową infrastrukturę i projekty inwestycyjne we Wschodnim Korytarzu Ekonomicznym (EWG) w ramach polityki transformacji gospodarczej. Tymczasem polityka współpracy regionalnej Tajlandii „Stronger Together” wzmacnia partnerstwo gospodarcze kraju z sąsiednimi krajami. Te znaczące czynniki poszerzają możliwości biznesowe i poszerzają dostęp do rynku w Tajlandii, co również będzie sprzyjać rozwojowi branży wydarzeń biznesowych Dzięki połączeniu dotychczasowego sukcesu z przyszłymi możliwościami wyjścia z Tajlandii 4.0 i zmianą wymagań, jest to właściwy czas dla biznesu branży wydarzeń do REDEFINE, aby uczynić z Tajlandii przewagę nad konkurencją, ponieważ recepta na sukces w branży nigdy nie przyniesie rezultatów, dzięki czemu REDEFINE będzie pasować do zmieniającej się polityki i dynamicznego otoczenia biznesowego „- powiedziała pani Nichapa.
(TC)
fot. TracelCompass.pl