Grupa Accor uruchomiła nową lifestylową markę hoteli w segmencie średnim pod nazwą Tribe. Pierwszy z nich został już otworzony w miejscowości w Australii. Nowa marka ma zadanie z jednej strony przyciągać klientów indywidualną architekturą oraz wystrojem wnętrz, z drugiej zaś być przystępna cenowo.
Pierwszy hotel nowej marki uruchomiony został w australijskim Perth, niedaleko ogrodu botanicznego Perth’s Kings Park. Obiekt został uruchomiony w miejsce hotelu australijskiej grupy Mantra, zakupionego przez Accor w zeszłym roku za kwotę 1,2 miliarda dolarów.
„Obecnie prowadzimy są negocjacje dotyczące 50. hoteli, przewidzianych do uruchomienia przed rokiem 2022. Pierwszy hotel Tribe w Europie zostanie otwarty w połowie 2019 roku w Glasgow, w Anglii. Pozwala to mieć nam nadzieję, że marka Tribe osiągnie wzrost na całym świecie, w tym również w lokalizacjach takich jak Paryż, Londyn, Singapur, Dubaj, Bangkok”, powiedział Gaurav Bhushan, Członek Zarządu ds. Rozwoju Accor Group.
Pierwszy uruchomiony hotel marki Tribe w Perth Australii znajduje się niedaleko ogrodu botanicznego i oferuje 126 pokoi noclegowych. Do 2022 r. Accor planuje otworzyć kolejne 10 hoteli sieci Tribe w regionie Europy i Azji – Pacyfiku. Łącznie znajdzie się w nich 1,7 tys. pokoi noclegowych.
Tribe nastawiona jest nie tylko na podróżnych odbywających wyjazdy biznesowe, ale także na turystów. I jak zapowiada Accor nowa sieć ma przyciągać przede wszystkim modnym designem, unikalnym stylem i dobrą jakością usług. (TC)
źródło: materiały prasowe