Bangkok, 27 września 2016 r. – oficjalnie wystartowały 24 targi branży IT&CMA Asia-Pacicic. Organizatorzy stawiają nowe wyzwania i cele przed tym największym wydarzeniem z branży MICE, odbywającym się w regionie Azji i Pacyfiku. Oprócz samych targów, w towarzyszącym im programie edukacyjnym, obejmującym sesje i konferencje branżowe weźmie udział ponad 50-u uznanych prelegentów reprezentujących agencje rządowe, organizacje naukowe i branżowe. Podzielą się swoimi unikalnymi doświadczeniami na ponad 20-u sesjach branżowych takimi jak m.in forum ASEAN MICE, Association Forums, sesje wymiany wiedzy oraz konferencje CTW Asia–Pacyfic.
W tym roku przewidziano dużą liczbę sponsorowanych sesji tematycznych prowadzonych przez znane firmy z branży MICE. Poprowadzą je m.in Visit Berlin, Dubai Business Events, Fukuaka Convention and Visitor Bureau, Tourism Promotions Boar Philippines, Carey International oraz HRS – Global Hotel Solutions i Carlson Wagonlit Travel, biorący udział w targach zarówno jako wystawca oraz sponsor wydarzenia. W założeniach IT&CMA i CTW Asia-Pacific jest zapraszanie wyłącznie najlepszych kupców jak i sprzedawców usług turystycznych oraz prelegentów z branży, których unikalna wiedza może być przydatna do prowadzenia biznesu oraz wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami targów.
Podczas oficjalnej konferencji prasowej rozpoczynającej targi Pan Darren Ng, Managing Director TTG Asia powiedział, że “Platforma targowa, taka jak IT&CMA i CTW Asia-Pacific odgrywa ważną rolę w budowaniu brandingu firm należących do naszych klientów a także ich aktywizacji na rynku. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie jakim obdarzają nas nasi klienci, uczestniczący w targach. Dlatego dołożymy starań, żeby dostarczyć im jak najcenniejszej wiedzy dla prowadzenia biznesu oraz zapewnić jak najlepsze możliwości wymiany kontaktów i tym samym maksymalizacji zwrotu środków włożonych w uczestnictwo w targach. Zostanie to osiągnięte poprzez kontakty z klientami i profesjonalistami o kluczowym znaczeniu dla naszych klientów.”
IT&CMA cały czas propaguje wymianę kontaktów i doświadczeń pomiędzy różnymi organizacjami i biurami turystycznymi o zasięgu międzynarodowym oraz lokalnym goszcząc w tym roku m.in. przedstawicieli z Berlina, Indii, Indonezji, Japonii, Malezji, Kosięstwa Monako, Filipin, Południowej Korei, Tajlandii oraz wielu innych. Wiele z tych organizacji reprezentuje sektor prywatny a udział w targach umożliwia im osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w branży MICE, jako wiodących operatorów turystycznych.
Według organizatorów, stale powtarzająca się, wysoka efektywność targów IT&CMA i CTW Asia-Pacific czyni je niekwestionowanym liderem konferencji MICE oraz Incentive Travel w regionie Azji i Pacyfiku. W tym roku Organizatorzy spodziewają się 2800 delegatów z 50-u krajów, włącznie z 600 przedstawicieli kupców i mediów.
Sponsor oraz partner targów Thailand Convention & Exhibition Bureau, poinformował także podczas konferencji dla mediów, że będzie bazować na IT&CMA i CTW Asia-Pacific przy wprowadzaniu w 2017 r. własnej strategii komunikacji marketingowej. Jak zaznaczyła Pani Nopparat Maythaveekulchai, szefowa Thailand Convention & Exhibition Bureau (TCEB), “Inicjatywa pod hasłem – Thailand CONNECT powinna być kluczem do sukcesu w biznesie MICE, w Tajlandii. Jednocześnie nowa promocja ma na celu ugruntowanie w postrzeganiu Tajlandii jako kraju gościnnego, który może faktycznie być uważany za miejsce do osiągania sukcesu w biznesie i wymiany kontaktów biznesowych.
Thailand Convention & Exhibition Bureau (TCEB) jest również sponsorem oficjalnej ceremonii otwarcia targów, która odbędzie się 27 września 2016 r., podczas pierwszego dnia targów w Royal Paragon Hall, w Bangkoku. Motywem przewodnim tego eventu pod nazwą “Siam Spice Night”, jest prezentacja najlepszej oferty Tajlandii jako destynacji MICE. (TC)
Źródło: materiały prasowe