Malaysia Sales Mission to Poland, warsztaty B2B & Gala to wydarzenie, które odbyło się w dniach 3–8 września 2025 w Polsce. Na zlecenie Ministerstwa Turystyki, Sztuki i Kultury Malezji, we współpracy z Tourism Malaysia Delegacja Malezji w ramach misji handlowej uczestniczyła w hotelu Sofitel Warsaw Victoria w spotkaniu promocyjnym, na które zaproszono znamienitych przedstawicieli polskiej branży turystycznej. Wydarzenie, które trwało popołudniem i wieczorem, obfitowało w wymianę biznesową oraz celebrację kultury.
Rejestracji uczestników, towarzyszyły powitalne napoje i przekąski, stanowiące doskonałą okazję do nieformalnego networkingu. Po oficjalnym otwarciu przez prowadzącego uczestnicy dzięki prezentacjom Tourism Malaysia Frankfurt poznali program Malaysia My Second Home (MM2H), a także – za sprawą Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB) – mieli okazję zapoznać się z bogatą ofertą turystyczną Malezji.
W godzinach 16:30–18:30 odbyła się kluczowa część popołudnia – sesja networkingowa B2B, w trakcie której polscy touroperatorzy, agenci turystyczni, specjaliści MICE, organizatorzy wydarzeń oraz przedstawiciele mediów spotkali się bezpośrednio z malezyjskimi wystawcami w formule stolikowych spotkań biznesowych. Sesja ta stworzyła dynamiczną platformę do dialogu, wymiany pomysłów biznesowych oraz poszukiwania przyszłych partnerstw. W tej części programu uczestniczyło łącznie 91 przedstawicieli polskiej branży turystycznej.

W misji handlowej w Polsce wzięła udział silna delegacja reprezentująca różnorodny sektor turystyki Malezji. W wydarzeniu uczestniczyły następujące organizacje:
- Lokalni agenci / DMC
- Within Earth Holidays
- Golden Point Leisure & MICE Holidays Sdn Bhd
- Pearl Holidays
- HTC Travel Services
- MH Rahman Travel & Tours
- Asian Compass Travel
- Hotele
- Wyndham Ion Majestic Genting
- Linie lotnicze
- Turkish Airlines
- MM2H
- Iconic Living MM2H
- Optimal Home MM2H
- MOTAC (Agencje)
- Malaysia Convention & Exhibition Bureau (MyCEB)
- One Stop Centre Malaysia My Second Home (OSC MM2H)

O godz. 19:00 goście ponownie spotkali się podczas uroczystej gali – kulinarnego i kulturalnego punktu kulminacyjnego dnia. Oprócz uczestników części B2B, na zaproszenie dołączyło wielu innych przedstawicieli branży turystycznej oraz gości honorowych. Wieczór uświetniło przybycie Ministra Turystyki, Sztuki i Kultury Malezji, YB Dato Sri Tiong King Sing, wraz z delegacją. Ponad stu gości zostało powitanych tradycyjnym występem tanecznym, który nadał wydarzeniu uroczysty i radosny charakter.
Minister wygłosił przemówienie inauguracyjne, podkreślając znaczenie relacji turystycznych między Malezją a Polską. Podczas gali oficjalnie zainaugurowano kampanię Visit Malaysia 2026, połączoną z promocją malezyjskiej kuchni, dziedzictwa kulturowego oraz programu Malaysia My Second Home. Na pamiątkę tego wyjątkowego wydarzenia wykonano wspólne zdjęcie grupowe.
Podczas kolacji goście mieli okazję skosztować autentycznej malezyjskiej kuchni i zanurzyć się w smaki destynacji. Wieczór wzbogaciły występy artystyczne, a interaktywne elementy, takie jak losowanie nagród i energetyczny taniec Joget Lambak, zachęcały do wspólnej zabawy i aktywnego udziału.


Szczęśliwi zwycięzcy konkursów otrzymali atrakcyjne nagrody, w tym vouchery lotnicze do Malezji i pakiety pobytowe. Upominki te nie tylko umożliwią bezpośrednie poznanie destynacji, ale także zainspirują do organizacji przyszłych wyjazdów do Malezji.
Gala zakończyła się wspólnymi zdjęciami malezyjskich wystawców i Ministra wraz z polskimi partnerami, tworząc trwałe wspomnienia z wieczoru, który w udany sposób połączył biznes, kulturę i przyjaźń. Wydarzenie stanowiło również cenną okazję networkingową, zachęcając polskich gości do wymiany pomysłów, odkrywania nowych możliwości biznesowych i wzmacniania współpracy z malezyjskimi partnerami.
Współorganizatorem wydarzenia było polskie biuro Tavel Advance




