Bethesda, 06 grudnia 2016. Marriott prezentuje nową grupę 8 luksusowych marek
Wraz z nabyciem Starwood Hotels & Resorts we wrześniu bieżącego roku i przejęciu trzech luksusowych marek hoteli (St Regis, The Luxury Collection, W Hotels), grupa Marriott International stworzyła nowy dział dla wszystkich ośmiu luksusowych marek będących w jej posiadaniu – grupę „the Marriott International Luxury Brands”. Grupa hoteli działających w 61 krajach obejmuje obecnie takie marki jak St Regis, The Luxury Collection, W Hotels, The Ritz-Carlton, Ritz-Carlton Reserve, Bulgari Hotels & Resorts, Edition i JW Marriott.
W 2017 roku, Marriott International zaplanował otwarcie kolejnych 30 luksusowych hoteli a obecnie posiada łącznie 180 luksusowych obiektów, w tym 20 w nowych krajach, takich jak Islandia, Nepal i Kuba.
Tina Edmundson, Global Brand Officer, Marriott International powiedziała: „Przy prawie 50% wzroście luksusowych podróży w ciągu ostatnich pięciu lat, widzimy duży potencjał wzrostu obiektów high-end’owych i obecnie mając osiem światowej klasy marek w swoim portfolio możemy wzmocnić swoją pozycję w tym segmencie usług hotelowych” (TC)
Źródło: materiały prasowe
Zdjęcia: