Międzynarodowa sieć hotelowa Accor, światowy lider hotelarstwa, wzbogaca swoje portfolio w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Grupa podpisała właśnie umowę franczyzy ze spółką Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk na prowadzenie hotelu Mercure Szczyrk Resort. Obiekt po planowanej rozbudowie przyjmie pierwszych gości na przełomie 2023/24 roku. W ofercie nowego hotelu Mercure znajdzie się 453 nowoczesnych i komfortowych pokoi, park wodny oraz centrum konferencyjne.
Międzynarodowa sieć hotelowa Accor konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera usług hotelowych w Polsce. Do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce aktualnie i czterech, których otwarcie nastąpi jeszcze w tym roku, po generalnej przebudowie dołączy Hotel Orle Gniazdo Szczyrk. Zlokalizowany w sercu Beskidu Śląskiego obiekt będzie funkcjonował jako Mercure Szczyrk Resort, oferując gościom wymarzoną lokalizację na górski wypoczynek.
Hotel zaoferuje 453 przestronne pokoje, z których większość będzie miała południową ekspozycję i wspaniały widok na panoramę gór Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości będą dwie restauracje serwujące dania nawiązujące do najlepszych tradycji kuchni lokalnej oraz trzy bary. W obiekcie pojawi się również centrum fitness oraz park wodny z wieloma atrakcjami. Dla gości biznesowych hotel udostępni przestronne centrum bankietowo-konferencyjne.
Marka Mercure wzmacnia swoją pozycję w górskich miejscowościach wypoczynkowych Polski. Po Zakopanem, Krynicy, Karpaczu i Szklarskiej Porębie, przyszedł czas na Szczyrk, który stale przyciąga miłośników gór niezależnie od pory roku. Hotel Orle Gniazdo ma wspaniałe tradycje i piękną lokalizację, a poprzez dołączenie do rodziny Mercure będzie stanowić najciekawszą w regionie propozycję zarówno dla osób szukających miejsca na wypoczynek w sercu gór, jak i gości biznesowych czy organizatorów konferencji – przekonuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Inwestorem i właścicielem hotelu Orle Gniazdo jest spółka Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk. W rozmowach z siecią Accor dotyczących wyboru marki oraz w ustaleniu warunków biznesowych Umowy Franczyzy Inwestorowi doradzała firma Hotel Professionals sp. z o.o.
Hotele działające pod marką Mercure, podobnie jak Orle Gniazdo w Szczyrku, zdobyły serca gości i turystów z całego kraju i zagranicy. Dlatego dołączenie do uznanej rodziny hoteli, jak i współpraca ze światowym liderem branży hotelarskiej jest ważnym krokiem w rozwoju naszej spółki. Wierzymy, że dzięki połączeniu sił z siecią Accor zapewnimy gościom nie tylko dobrą lokalizację do zwiedzania Beskidu Śląskiego przez cały rok, ale także możliwość posmakowania tradycji i kultury regionu. Dzięki temu każdy pobyt w hotelu Mercure Szczyrk Resort na długo zapadnie gościom w pamięci – zapewniają Karol i Jakub Prozner, właściciele Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk sp. z o.o.
Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Dzięki regionalnym akcentom, lokalnej kuchni oraz tradycji budują świadomość gości o mieście, które odwiedzają.