Już na początku przyszłego roku, w dniach 1-3 lutego 2019, odbędzie się 30. jubileuszowa edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON. Tak długa historia tego wydarzenia to konsekwencja ścisłej współpracy z branżą, ogromnego zaangażowania w budowanie solidnych fundamentów zapewniających wystawcom efekty biznesowe.
Targi TOUR SALON są miejscem inspiracji dla pasjonatów podróży oraz platformą promocji
i prezentacji ofert turystycznych, a także wymiany wiedzy i doświadczeń w gronie przedstawicieli sektora turystycznego. O randze wydarzenia świadczą nie tylko rosnące w stosunku do lat poprzednich liczby wystawców i zwiedzających, ale także ogromne zaufanie ze strony instytucji i organizacji takich jak chociażby Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polska Organizacja Turystyczna czy też inne stowarzyszenia działające w sektorze turystycznym w Polsce, które co roku znajdują się w gronie patronów targów TOUR SALON.
Targi TOUR SALON od lat wspierają rozwój branży turystycznej, głównie dzięki dbałości i pasji, z jaką organizatorzy wydarzenia podchodzą do realizacji tego projektu. Na uwagę zasługuje fakt, iż nie obawiając się o transparentność działań targi TOUR SALON co roku są raportowane
w Międzynarodowym Związku Statystyk Targowych CENTREX i audytowane przez tę organizację. Dzięki temu nasi partnerzy i wystawcy mogą podejmować właściwe decyzje biznesowe i marketingowe zgodne z założonymi celami. – komentuje Maria Szczepaniak-Kowalska, dyrektor projektu.
Warto zauważyć, że TOUR SALON to także jedyne organizowane w Polsce targi dla sektora turystycznego akredytowane przez Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego UFI. To dowód
na to, że wydarzenie przygotowywane jest według światowych standardów, z ogromną dbałością
o jakość usług i tym samym zapewnia wystawcom i odwiedzającym gwarancję solidnej inwestycji biznesowej. Targi Tour SALON zostały także wyróżnione przez Polską Izbę Przemysłu Targowego i od edycji
w 2017 roku mogą poszczycić się znakiem jakości „Targi z rekomendacją PIPT”. Certyfikat ten nadawany jest m.in. wydarzeniom, których organizatorzy działają zgodnie ze Statutem i Kodeksem Etycznym PIPT oraz podlegają audytom danych statycznych. To kolejny dowód na rzetelne działanie Międzynarodowych Targów Poznańskich i transparentność prezentowanych w materiałach promocyjnych wyników.
Przyszłoroczna edycja targów TOUR SALON odbędzie się pod hasłem „Podróż jest sztuką”. Jak tłumaczą organizatorzy, wydarzenie ma być lekcją z odbywania podróży i prowadzenia biznesu
w sektorze turystycznym. Biorąc pod uwagę certyfikaty i wyróżniania przyznane temu projektowi, nie ma wątpliwości co do tego, że trzy dni targowe zostaną przygotowane w oparciu o ogromne doświadczenie biznesowe Międzynarodowych Targów Poznańskich i rzetelnie przygotowane z myślą o potrzebach wystawców, patronów i partnerów oraz zwiedzających.
źródło: materiały prasowe