Na podstawie prawie miliona opinii internautów. Pośród nagrodzonych jest aż 7 z Polski. W tym roku zostały dodatkowo docenione te obiekty, które najwyższe opinie otrzymują już od 5 lat.
Nagroda HolidayCheck Award jest przyznawana od 12 lat najwyżej i najchętniej ocenianym hotelom na całym świecie. HolidayCheck, na podstawie blisko miliona opinii oddanych przez swoich międzynarodowych użytkowników, wybrał 695 hoteli z 35 krajów. To jedna z najbardziej pożądanych w branży turystycznej nagród, gdyż decydują o niej sami klienci, a nie jury.
Laureaci z Polski
Spośród przeszło 660 tys. obiektów noclegowych z całego świata, które można opiniować w serwisie HolidayCheck, aż 7 polskich hoteli zostało nagrodzonych tegorocznym tytułem HolidayCheck Award 2017. Są to: Hotel Artus w Karpaczu, OW Cztery Pory Roku w Dźwirzynie, Villa del Mar w Niechorzu, Hotel InterContinental w Warszawie, Uzdrowisko Grand Lubicz w Ustce, Hotel Hilton w Warszawie oraz Primavera w Jastrzębiej Górze. – „Na uwagę zasługuje fakt, że opinie oddane na polskie obiekty pochodziły w dużym stopniu od klientów zagranicznych odwiedzających Polskę. Takie obcojęzyczne opinie stanowiły aż 42 proc.” – mówi Peter Schwarzkopf, Prezes HolidayCheck Polska.
Wyjątkowi wśród wyjątkowych
Hotele, które za sprawą swoich niesłabnąco dobrych opinii już po raz piąty z rzędu należały do zwycięzców HolidayCheck Award, pierwszy raz w 2017 roku zostały dodatkowo wyróżnione tytułem HolidayCheck Gold Award. Taką nagrodę otrzymały w sumie 33 hotele z całego świata, które od lat zachwycają turystów swoim niezmiennie wysokim standardem jakości swoich usług. Do czołówki należą m.in. Aktivhotel Santa Lucia w Torbole we Włoszech, Hotel Alpin Spa Tuxerhof w Tux w Austrii, Hotel Emirates Palace w Abu Dhabi w ZEA, czy Hotel Ramada Khao Lak Resort w Tajlandii. Wśród hoteli utrzymujących wysokie standardy obsługi od kilku lat znalazło się aż 5 obiektów austriackich i po 3 włoskie, greckie, portugalskie, cypryjskie i bułgarskie. – Aż 3 hotele z Bułgarii, pośród 35 „Goldów” z całego świata, to duże zaskoczenie, gdyż baza hotelowa w tym kraju nie jest najlepiej postrzegana wśród turystów – informuje Peter Schwarzkopf z HolidayCheck. – „W przypadku hoteli oznaczonych w naszym serwisie logiem HolidayCheck Award 2017, można być całkowicie pewnym, że wybrane miejsce świadczy usługi na najwyższym poziomie. Potwierdzają to opinie odwiedzających je klientów, nie zmieniające się od kilku lat” – dodaje Schwarzkopf.
Kryteria przyznawania nagrody
Hotel, aby mógł pretendować do nagrody, musiał spełnić określone kryteria. Brane były pod uwagę jedynie opinie dodane w okresie dwunastu miesięcy – od 1 grudnia 2015r. do 30 listopada 2016r. Obiekt musiał mieć co najmniej 50 opinii oddanych w badanym okresie i być rekomendowany przez co najmniej 90 proc. swoich gości. Kolejnym kryterium były oceny gości, tj. słoneczka HolidayCheck. Za ich pośrednictwem internauci oceniali poszczególne aspekty oferty hotelu, tj. pokój, położenie oraz okolicę, obsługę czy wyżywienie w danym miejscu. Potencjalni zwycięzcy musieli uzyskać średnią ocen na poziomie co najmniej 5,0 słoneczek; skala ocen: od 1 (bardzo źle) do 6 (bardzo dobrze). Co więcej, hotel aspirujący do nagrody HolidayCheck Award nie mógł dopuścić się złamania zasad regulaminu HolidayCheck, dokładnie definiującego reguły, których należy przestrzegać podczas zachęcania urlopowiczów do oddawania opinii.
Wszystkie obiekty hotelowe nagrodzone tytułem HolidayCheck Award 2017 oraz HolidayCheck Gold Award 2017 zaprezentowane są na stronie: http://www.holidaycheck.pl/holidaycheck-award. (TC)
Źródło: HolidayCheck
Zdjęcia: HolidayCheck.pl