Ponad 2500 wystawców i 40 000 profesjonalistów z 150 krajów będzie uczestniczyć w 25. edycji największej imprezy targowej i turystycznej na Bliskim Wschodzie. Profesjonaliści z branży turystycznej z całego świata odwiedzą Dubaj jutro (22 kwietnia 2018r, niedziela), aby otworzyć Arabian Travel Market (ATM) 2018, wiodącą imprezę branży turystycznej w regionie. Świętując 25 lat, ATM 2018, który odbywa się w Dubai World Trade Centre, zaprezentuje największą wystawę regionalnych i globalnych marek hotelowych w historii ATM, z hotelami stanowiącymi 20% całkowitej powierzchni wystawowej.
Bazując na sukcesie ubiegłorocznej wystawy, w której ponad 39 000 profesjonalistów z branży zawarło kontrakty o wartości blisko 2,5 mld USD, ATM 2018 powita ponad 2500 potwierdzonych wystawców, w tym otwartych będzie 65 stoisk krajowych.
W tym roku zadebiutuje ponad 100 nowych wystawców, w tym Visit Finland, Guizhou Province of China, Hungarian Tourism Agency Ltd, Polska Organizacja Turystyczna, Bośnia i Hercegowina, Departament Leisure Leisure w Dubaju, Yas Experiences, Indigo Airlines, Kurdistan Turystyka, Tokyo Convention & Visitors Bureau, Biuro Rządu Turystyki i Kultury Miasta Dżakarty oraz Szanghajska Administracja Turystyki Miejskiej.
Simon Press, starszy dyrektor ds. Wystaw, ATM, powiedział: „Mamy zarejestrowanych gości ze wszystkich zakątków świata, obejmujących wszystkie segmenty branży hotelarsko-gastronomicznej, co zapowiada się na największe widowisko w 25-letniej historii tego wydarzenia.
„Wzrost i skala ATM 2018 jest świadectwem istnienia prężnej branży turystycznej w regionie MENA. Razem z Expo 2020, które odbędzie się za 2 lata, ten wzrost niewątpliwie będzie kontynuowany, ponieważ Dubaj zamierza przygotować 160 000 pokoi hotelowych, aby przyjąć dodatkowe pięć milionów gości w trakcie imprezy. ”
Przewidziany do środy 25 ATM 2018 przyjął jako główny temat Odpowiedzialną Turystykę – w tym zrównoważone trendy w podróżowaniu, które zostanie zintegrowane we wszystkich pionach i działaniach podczas tegorocznej imprezy.
Z okazji 25-lecia ATM odbędzie się szereg seminariów poświęconych zmianom i rozwojowi turystyki w regionie MENA w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, a także prognozowaniu, co czeka branżę w ciągu najbliższych 25 lat.
Ponadto, program będzie oferował cztery dni spotkań biznesowych i paneli szkoleniowych, a także pełny program wnikliwych sesji seminaryjnych, w tym Halal Tourism, Travel Technology, Aviation, Instagram i Airbnb.
Na głównej scenie Global Stage sesja otwierająca „Future Travel Experiences” odbędzie się od godziny 13:30 w niedzielę, 22 kwietnia, z panelem podczas którego swoje prelekcje wygłoszą m.in. Christoph Muller, dyrektor ds. Cyfrowej i innowacji, Emirates Airline i Harj Dhaliwal, dyrektor zarządzający, Operacje polowe na Bliskim Wschodzie i w Indiach, Virgin Hyperloop One.
Moderowana przez Richarda Deana, sesja zbada wpływ ultranowoczesnej infrastruktury podróżniczej na branżę turystyczną w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i szerszym regionie GCC w ciągu następnej dekady, ponieważ postęp technologiczny wprowadza na rynek nowe i ulepszone rodzaje transportu.
Trzeba zwrócić uwagę na fakt, że branża turystyczna w GCC wzrosła dziesięciokrotnie i więcej, odkąd po raz pierwszy otworzyliśmy nasze drzwi wystawowe 25 lat temu. Dzisiaj widzimy dziesiątki ambitnych projektów ogłaszanych w ZEA i szerszym GCC. Od innowacyjnych systemów pociągów hiperlowych i rozwoju kluczowych portów lotniczych do miast-miast, region ma główny plan wzrostu i rozwoju, i ważne jest, aby plany te były omawiane na forach takich jak ATM Global Stage 2018.
Eksplorując muzułmański styl życia i przemysł spożywczy warty bilion dolarów, Global Stage będzie gospodarzem drugiego globalnego zlotu ATM Global Halal, od godziny 11.00 we wtorek, 24 kwietnia.
Globalny szczyt poświęcony turystyce halowej omówi rozwój branży, która rozwija się w tak szybkim tempie, że nie powinna już być uważana za niszę. Obejmą one również tematy, począwszy od inkluzywności i możliwości inwestycyjnych po muzułmańskiego podróżnika przyszłości.
Nowością w tym roku jest również Konferencja Studencka ATM – „Kariera w podróży”. Odbywający się w ostatni dzień (środę 25 kwietnia) program skierowany jest do „przyszłych” specjalistów z branży turystycznej i hotelarzy.
ATM po raz pierwszy współpracuje z organizatorami Międzynarodowej Konferencji Inwestycji Hotelarskich (IHIF), aby zaprezentować inauguracyjny panel Inwestycje docelowe. Odbywający się w poniedziałek 23 kwietnia na ATM Global Stage, sesja omawia, co napędza inwestycje w destynacje turystyczne na Bliskim Wschodzie iw sąsiednich regionach.
Występując równolegle z główną wystawą w pierwszych dwóch dniach pokazu (22-23 kwietnia), ILTM Arabia powróci po udanym debiucie na zeszłorocznej imprezie. Międzynarodowi luksusowi dostawcy i kluczowi nabywcy luksusu będą łączyć się poprzez indywidualne, wstępnie zaplanowane spotkania i możliwości nawiązywania kontaktów.
Wśród innych ulubionych wydarzeń ATM, które powracają w tym roku, są: Salon Wellness & Spa, Akademia Agentów Podróży, Klub Kupujących, Digital Influencer Speed Networking oraz ultra-innowacyjny Travel Tech Show.
O Arabian Travel Market (ATM)
To wiodące, międzynarodowe wydarzenie turystyczne i turystyczne na Bliskim Wschodzie dla profesjonalistów turystyki przyjazdowej i wyjazdowej. ATM 2017 przyciągnął prawie 40 000 profesjonalistów z branży, zgadzając się na oferty o wartości 2,5 mld USD w ciągu czterech dni. 24 edycja ATM pokazała ponad 2500 wystawców w 12 halach w Dubai World Trade Center, co czyni go największym bankomatem w swojej 24-letniej historii. Arabian Travel Market, który ma już 25 lat, odbędzie się w Dubaju od niedzieli, 22 do środy, 25 kwietnia 2018 roku. Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź: www.arabiantravelmarketwtm.com. (TC)
źródło: ATM