Brand USA zainaugurowało IPW 2022 i przedstawiło swoje plany ożywienia turystyki w USA. Wspólnie z Departamentem Handlu USA zaprezentowało Narodową Strategię Turystyki.
ORLANDO (USA, FLORYDA), 06.06.2022r. – Brand USA, rządowa agencja marketingu docelowego (DMO) w Stanach Zjednoczonych, za IPW zainaugurowała IPW 2022, wiodące targi w branży turystycznej. Podczas konferencji prasowej w Orange County Convention Center, Prezes i Dyrektor generalny Brand USA, Chris Thompson, wymienił osiągnięcia jakich dokonano od czasu ponownego otwarcia granic USA dla zaszczepionych podróżnych. Przedstawił też więcej szczegółów związanych z odzyskiwaniem ruchu turystycznego do USA, które zostały niedawno przedłożone Kongresowi. Zastępca sekretarza Departamentu Handlu USA ds. Przemysłu i Analiz, Grant T. Harris, przedstawił też Narodową Strategię Podróży i Turystyki Stanów Zjednoczonych.
Nowa strategia ma na celu poprawę konkurencyjnej pozycji Stanów Zjednoczonych w przyciąganiu międzynarodowych gości oraz zwiększeniu liczby podróży i rozwoju turystyki w celu promowania wzrostu gospodarczego i tworzenia miejsc pracy w całym kraju w ciągu najbliższych pięciu lat.
„Znaczenie branży turystycznej i turystycznej dla gospodarki kraju oraz jego ogólnego stanu zdrowia i dobrego samopoczucia jest nie do przecenienia” – powiedział zastępca sekretarza Harris. „Oświadczenie Sekretarza Handlu Giny Raimondo, Narodowej Strategii Podróży i Turystyki 2022 podkreśla wsparcie administracji Biden-Harris dla branży turystycznej i jej pracowników. To bardzo ważna praca, którą agencje federalne wykonują we współpracy z Brand USA, a sektor prywatny ma cel przywrócenie międzynarodowej turystyki przyjazdowej jako potęgi gospodarczej Stanów Zjednoczonych.
Rola Brand USA jako partnerstwa publiczno-prywatnego ewoluowała w ciągu ostatnich 10 lat. Pierwsza krajowa strategia podróży i turystyki otworzyła krajowemu DMO ogromne możliwości współpracy z różnymi partnerami z rządu federalnego, tak aby inspirować podróże do USA, informować o polityce wizowej i wjazdowej USA, promować gościnność oraz regiony publiczne. W ciągu ostatniej dekady Brand USA nawiązał współpracę z agencjami federalnymi, która zaowocowała obecnością na targach i w wydarzeniach umożliwiających promocję narodowych skarbów USA oraz zaowocowała współpracą w zakresie turystyki dwustronnej oraz inicjatywami gospodarczymi na wysokim szczeblu.
Thompson skomentował:
„Te relacje i historia owocnej współpracy Brand USA i rządu federalnego przyczyniły się do uruchomienia nowej krajowej strategii w zakresie podróży i turystyki, która pomoże kierować międzyagencyjną i publiczno-prywatną współpracą w zakresie podróży w nadchodzących miesiącach i latach”.
„Dzięki współpracy rządu i sektora prywatnego jesteśmy przekonani, że cel, jakim jest przyjęcie 90 milionów międzynarodowych gości, którzy będą wydawać 279 miliardów dolarów rocznie podczas zwiedzania Stanów Zjednoczonych, może i zostanie osiągnięty” – podsumował Harris.
Podczas swojej prezentacji Thompson przedstawił nowe szczegóły dotyczące programu naprawczego w zakresie turystyki Brand USA. Ramy obejmują trzy zadania komunikacyjne: udowodnić, że jesteśmy gotowi gościć świat z powrotem oraz zachęcić go doi powrotu, do USA. Udowodnić, że jesteśmy gotowi gościć wpływowe osoby z całego świata, które pokażą na swoim przykładzie, że Stany Zjednoczone są otwarte i chętne do przyjmowania gości. Brand USA do tej pory gościło 26 globalnych influencerów podczas fam tripów, docierając do prawie dziewięciu milionów ludzi i uzyskując ponad 186 milionów wyświetleń. Ponowne otworzenie się na świat oznacza skierowanie do podróżnych z całego świata inspirujących opowieści, które zachęcają ich do doświadczania wspaniałych i różnorodnych miejsc oraz doświadczenia unikalności Stanów Zjednoczonych. Do działań podejmowanych przez Brand USA należy m.in. współpraca z Walt Disney World -podczas konferencji prasowej Thompson zaprezentował wideo „Generations of Magic” przygotowane przez Visit The USA, markę konsumencką Brand USA. Wideo jest częścią pełnego pakietu treści, które będą wykorzystywane zarówno w posiadanych, jak i płatnych kanałach cyfrowych w ramach kampanii i będą produkowane w dziewięciu językach: angielskim, hiszpańskim, kastylijskim, francuskim, koreańskim, japońskim, mandaryńskim, portugalskim i niemieckim.
Thompson dodatkowo podkreślił, że współpraca i partnerstwa strategiczne mają kluczowe znaczenie dla realizacji wspólnych celów branży, jakimi są zachęcanie do podróży przyjazdowych do USA. Zauważył:
„Brand USA podejmuje działania mające na celu odbudowanie i wzmocnienie zaufania konsumentów, od pomocy partnerom w zwiększaniu ich globalnego zasięgu po wdrażanie programów, które wspierają wzbogacanie doświadczeń podróżnych odwiedzających miejsca w USA na nowe, fascynujące sposoby”.
Podczas swojej prezentacji Thompson ujawnił najnowszą współpracę partnerską Brand USA. W przyszłym tygodniu Brand USA i Departament Turystyki Kentucky rozpoczną program „Kentucky Bourbon Experience”, który wykorzystuje bourbon jako kulturową reprezentację stanu. Pozwoli to na zwiększenie świadomości wśród międzynarodowych gości, a także pobudzenie wzrostu gospodarczego lokalnych społeczności .
Relacja z konferencji prasowej Brand USA IPW 2022, wraz z danymi rynkowymi, strategią naprawczą Brand USA, zasobami wizualnymi i nie tylko, jest dostępna na stronie www.TheBrandUSA.com/ipw.