Europejskie wyzwania dla turystyki Tajlandii
Aktualnosci Azja BIZNES Tajlandia

Europejskie wyzwania dla turystyki Tajlandii

Spadła liczba przyjazdów w celach turystycznych z Europy do Tajlandii. Powodem jest duża konkurencja na rynku destynacji przyjazdowych i silniejsza waluta w Królestwie. Przedstawiciele sektora turystycznego w Tajlandii oczekują, że liczba przyjazdów z Europy spadnie do około 6,66 mln w 2019 r. Oznaczałoby to spadek o 1,5% rok do roku.


Prognozowane europejskie wydatki na turystykę w Tajlandii wynoszą 468 miliardów Baht (15,36 miliarda USD). Wydatki spadają o 1 procent rocznie a odwiedzający wydają nieco mniej z powodu silniejszego kursu wymiany tajlandzkiego bahta. Oczekuje się, że w ciągu ostatnich czterech miesięcy tego roku liczba europejskich turystów będzie mniej więcej taka sama jak w tym samym okresie w 2018 r.

Według tajlandzkiego Ministerstwa Turystyki i Sportu w pierwszych ośmiu miesiącach tego roku Królestwo odwiedziło około 4,44 miliona europejskich turystów, co oznacza spadek o 1,9 procent. Spadek zaobserwowano w przypadku przyjazdów odwiedzających z Rosji, Niemiec, Szwecji i Francji.

Tegoroczny sezon był trudny dla tajlandzkiego sektora podróży i turystyki, ponieważ kraj stanął w obliczu zarówno silniejszej waluty tajlandzkiej, jak i ostrzejszej konkurencji z innych miejsc, które zintensyfikowały kampanie marketingowe w turystyce. (TC)

Post Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Verified by ExactMetrics