Nowy portal DiscoverPuertoRico.com oferuje bogate, multimedialne treści, które inspirują odwiedzających do odkrywania całej wyspy, łącząc je bezpośrednio z lokalnymi firmami turystycznymi. „Odkryj Portoryko” (Discover Puerto Rico), to nowa kampania marketingowa Destination Marketing Organization (DMO) w Portoryko, która promuje oficjalnie uruchomioną odnowioną witrynę turystyczną Portoryko. Witryna ma przyjazny dla użytkownika układ i dynamiczną treść zaprojektowaną dla wszystkich formatów cyfrowych. Jest to pierwszy krok w procesie repozycjonowania marki DMO, który pozwoli Puerto Rico w pełni wykorzystać bogatą ofertę produktów turystycznych i umocnić je jako wiodącą destynację na Karaibach.
„W przemyśle turystycznym Portoryko zatrudnionych jest ponad 77 000 osób. Ma to zasadniczy wpływ na gospodarkę wyspy” – powiedział Brad Dean, dyrektor generalny Discover Puerto Rico. „Nasza cyfrowa obecność jest tak samo ważna, jak to, co mamy do zaoferowania w terenie, i ważne jest, aby stworzyć pozytywne pierwsze i trwałe wrażenie dla miejsca docelowego”.
Początkowe uruchomienie witryny koncentruje się na potrzebach ujawnianych przez audyt witryny oraz wgląd w dwa cyfrowe badania potrzeb i zachowań konsumentów. Poza solidnym zapleczem technicznym i wykorzystaniem aktualnych technologii oraz najlepszych praktyk branżowych w zakresie ulepszonego wyświetlania treści, bezpieczeństwa witryn, optymalizacji wyszukiwania, posiada teraz również intuicyjną strukturę nawigacji z ponad 300. stronami bogatymi w multimedialne treści obejmujących wszystkie regiony Portoryko.
Wielu odbiorców, od osób podróżujących w celach rekreacyjnych, planistów w branży turystycznej, po grupy weselne i wiele innych, może z łatwością poruszać się po artykułach i wykazach obejmujące tysiące firm zlokalizowanych na wyspie a także szukać różnych ciekawych miejsc. Odwiedzający stronę mogą odkrywać wirtualnie treści dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb, gdzie jeść, przebywać i bawić się, lub wybrać wybrane kategorie, takie jak zajęcia sportowe i rekreacyjne, historia i kultura, sztuka i muzyka, rozrywka i wydarzenia.
Uruchomienie strony internetowej jest pierwszą z wielu znaczących zmian marketingowych w ramach kampanii „Odkryj Puerto Rico”, mającą na celu rozwinięcie marki Puerto Rico i jej pozycji na liście marek oraz przewodzenia w branży turystycznej.
„Cyfrowy krajobraz podróży stale się rozwija i musimy z nim ewoluować. Stworzyliśmy solidną strategię opracowywania treści i funkcji witryny, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb podróżnych „- powiedziała Leah Chandler, CMO z Discover Puerto Rico. „Nowe artykuły, filmy, kalendarz wydarzeń i dodatkowe funkcje będą regularnie dodawane w nadchodzących miesiącach, a wkrótce rozpocznie się kampania zmiany pozycji marki Portoryko. Dzięki bardziej dogłębnym informacjom dotyczącym planowania i bezpośredniemu dostępowi do lokalnych firm, strona internetowa inspiruje konsumentów do wyboru Portoryko nad konkurencyjnymi destynacjami. ”
Opracowany przez Miles Partnership portal dostosuje się do każdej platformy cyfrowej, od komputerów stacjonarnych i laptopów po tablety i inne urządzenia mobilne.
Więcej informacji tutaj
(TC)
zdjęcia: arch. redakcji