Poznaj serce Filipińczyków – Philippine Airlines rozpoczynają nową kampanię
Aktualnosci Transport

Poznaj serce Filipińczyków – Philippine Airlines rozpoczynają nową kampanię

Philippine Airlines (PAL) są narodowym przewoźnikiem lotniczym z Filipin i zarazem pierwsza linią lotniczą w Azji Południowo-Wschodniej. Ponieważ PAL nadal wzmacnia pozycję swojej marki, zapewniając serdeczną obsługę klienta, wprowadza nową kampanię Brand Equity, nastawioną na przyciągnięcie zagranicznych turystów z różnych krajów: “Experience the Heart of the Filipino” (Poznaj Serce Filipińczyków).

Z bogatą 76-letnią historią, PAL szczyci się „pierwszeństwem” – w tym m.in. jako pierwszą linią lotniczą w Azji Południowo-Wschodniej, która przekroczyła Pacyfik, 31 lipca 1946 r., Pierwsza dotarła do Europy poprzez serwis DC-4 do Rzymu i Madrytu , jako pierwsza na świecie wprowadziła w pełni płaskie łóżka na pokładzie samolotów B747 jumbo i innych.

Obecnie PAL posiada największą flotę wśród innych przewoźników PH z łączną liczbą 83 samolotów i oczekuje dostawy dwóch Boeingów B777 w ciągu roku, sześciu Airbus A350 od czerwca 2018, 21 Airbusów A321NEO od pierwszego kwartału 2018 i 10 innych Q400 nowej generacji. Linie lotnicze będą kontynuować reorganizację swoich samolotów Airbus A330 wprowadzając podział na 3 klasy.

PAL w zeszłym roku przewoził ok. 13,4 milion pasażerów, czyli 12,6 procent więcej niż w 2015 roku (11,9 miliona)

Philippine Airlines przyjęło założenie, żeby do 2020 roku stać się pięciogwiazdkowym, pełnowartościowym przewoźnikiem operującym na całym świecie, na równi z najlepszymi przewoźnikami na świecie.

Aby osiągnąć ten cel, linie rozpoczęły intensywny proces reorganizacji obejmujący m.in. usprawnienie usług, a także wprowadzenie odrębnej filozofii „Heart of the Filipino”, uosabiającej narodową kulturę opartą na cieple, opiekuńczości i gościnności, stanowiącą swoistą markę, która jest obecnie uznawana przez cały świat.

 

Firma zajmująca się klasyfikacją linii lotniczych Skytrax uplasowała PAL na 6 pozycji wśród najbardziej udoskonalonej linii lotniczej “6th Most Improved Airline”) w ramach tzw. „Oskarów” branży lotniczej.  Smart Travel Asia nazwała także PAL czwartą najlepszą linią lotniczą na świecie w usługach kabinowych „.

 

źródło: materiały prasowe

Post Comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Verified by ExactMetrics