Już jutro, 17 lutego 2017 r. rozpoczyna się kolejna edycja targów turystycznych Tour Salon w Poznaniu. Organizatorzy oprócz interesujących wystawców i ciekawej tematyki związanej z podróżami zadbali o sprawną organizację. Niektóre z rozwiązań znajdziecie tylko na targach TOUR SALON.
Business Planner Tour Salonu
Umożliwia umawianie spotkań z wystawcami z wyprzedzeniem! Business Planner Tour Salonu to odpowiedź na głosy naszych zwiedzających, które pojawiły po ubiegłorocznej edycji targów. Chcąc zapewnić większy komfort i porządek udało nam się uruchomić narzędzie, dzięki któremu możliwe jest biznesowe zaplanowanie swojego pobytu na targach co do minuty. Szczegóły dostępne są tutaj.
Ciekawe warsztaty tematyczne
Organizatorzy przygotowali liczne warsztaty tematyczne, m.in. „Dlaczego Twoje biuro podróży gubi klientów?”, które już w poprzedniej edycji cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem. Program został tak przygotowany, aby uczestnicy z zeszłego roku, mogli odświeżyć swoją wiedzę oraz nauczyć się czegoś nowego! Oprócz tego zaplanowaliśmy warsztaty dotyczącej nowej dyrektywy UE a także prelekcje z nowych technologii w turystyce. Szczegółowy program dostępny jest tutaj.
Prosty sposób dojazdu na targi
Autokary TOUR SALONU na stałe wpisały się w program targów. Za symboliczną opłatą, w piątek organizator przewiezie osoby odwiedzające targi bezpośrednio do Poznania na TOUR SALON. Jak co roku ta forma transportu cieszy się dobrą opinią wśród zwiedzających. Rozkład jazdy oraz informację w sprawie dostępności wolnych miejsc można sprawdzić tutaj (TC)