Kraje wysyłające największe międzynarodowe delegacje na targi organizowane przez US Travel Association w 2022 r. to Wielka Brytania, Brazylia i Kanada. Dane udostępnione na pełne dwa miesiące przed otwarciem IPW – corocznych międzynarodowych targów US Travel Association – wskazują na silny powrót międzynarodowych kupców podróży i mediów na wydarzenie w roku 2022. Wydarzenie w tym roku odbędzie się w Orlando na Floryda, w dniach 4-8 czerwca. Po dziesięciu tygodniach rejestracji dokonywanuych przez międzynarodowych kupców i media ilość delegatów międzynarodowych wzrosła prawie dwukrotnie w stosunku do ubiegłego roku.
Do 25 marca zarejestrowało się 712 międzynarodowych kupców i 364 media z 62 krajów IPW 2022. Wraz z dodaniem 280 krajowych nabywców i 70 krajowej prasy, ponad 1,400 międzynarodowych i krajowych nabywców i mediów jest zarejestrowanych w IPW 2022.
Ponieważ rejestracja pozostaje otwarta, oczekuje się, że liczba uczestników globalnych będzie nadal rosła.
Przesłanie, które przekazują nam te liczby, brzmi: świat podróży jest gotowy do powrotu do Stanów Zjednoczonych” — powiedział Malcolm Smith, dyrektor generalny IPW. „Jeśli powrót do międzynarodowych wizyt jest w ogóle ważny dla miejsca docelowego lub biznesu nie przegap tegorocznego IPW.
Smith dodał: „Jesteśmy bardzo zadowoleni, ale nie zaskoczeni, widząc tak silną frekwencję wśród światowej społeczności podróżniczej. Ponieważ podróżowanie staje się coraz łatwiejsze dla ludzi na całym świecie, wszyscy są gotowi wrócić do podróżowania, ponownego łączenia się i odwiedzania niesamowitej różnorodności, którą można znaleźć tylko w Stanach Zjednoczonych. Nasi krajowi wystawcy i partnerzy chętnie witają z powrotem zagranicznych gości”.
Prognoza przyjazdów międzynarodowych z US Travel projekty, które 52 miliony osób odwiedzi Stany Zjednoczone w 2022 roku (wzrost o 144% od 2021 roku) i 68 milionów odwiedzi w 2023 roku (wzrost o 30% w stosunku do 2022 roku).
IPW to wiodące międzynarodowe targi turystyczne w kraju, przynoszące 5.5 miliarda dolarów w przyszłych podróżach do Stanów Zjednoczonych. W IPW nabywcy podróży (w tym międzynarodowi organizatorzy wycieczek, hurtownicy i operatorzy otwarci) spotykają się twarzą w twarz ze sprzedawcami produktów turystycznych w USA (reprezentującymi miejsca zakwaterowania, miejsca docelowe, atrakcje, handel detaliczny, firmy transportowe i inne) w celu zawierania transakcji związanych z przyszłymi podróżami.