21 marca 2017 r. w Szanghaju (Chiny) wystartowała dzisiaj trzecia edycja CTW China. Tym razem wprowadzono nowy program mentorski, który ma ułatwić ekspertom z branży wymianę wiedzy i doświadczeń. Z myślą o interakcji i działaniach socjalizacyjnych stworzono trzydniowy program, który ma przełożyć się na kluczowe korzyści dla wszystkich delegatów poprzez pozyskiwanie wiedzy od mentorów w dedykowanych grupach tematycznych. Dzięki tej inicjatywie wiele relacji biznesowych nawiązanych w trakcie CTW China 2017 będzie mogło wykroczyć poza to wydarzenie I owocować kontaktami w przyszłości.
Wśród mentorów są takie firmy jak m.in. Adidas, Apple, Lenovo i Siemens. Dołączyły do ponad 30 innych ważnych organizacji, takich jak AirPlus International, Carlson Wagonlit Travel, Delta Air Lines, DIDI Chuxing, MasterCard Asia Pacific, Michelin (China) Investment, Travelport i Unilever uczestniczących w wydarzeniu w roli ekspertów biorących udział w 10 sesjach plenarnych.
„Moje skromne początki jako profesjonalisty od podróży korporacyjnych na przestrzeni ostatnich 11 lat sprawiły, że uwierzyłem i doceniłem ogromne korzyści płynące z dzielenia się wiedzą i co-lerningu. Na początku mojej działalności otrzymałem możliwość wykorzystywania w praktyce wiedzy jaką o uzyskałem od seniorów z branży. Bycie mentorem w CTW China pozwoli mi oddać branżowej społeczności, to czego się nauczyłem wcześniej. Cieszę się, że będę miał możliwość podzielenia się moim doświadczeniem, energią i pomysłami z wieloma przyjaciółmi z branży „, powiedział mentor Li Lei, założyciel firmy Youli Consulting.
CTW China nagrodziła również podczas dzisiejszego wieczoru, Travel Managera firmy Ford Motor Co.’s Asia Pacific, Christine Liu, który otrzymał tytuł Most Influential Travel Manager 2017. Nagroda została wręczona podczas ceremonii otwarcia IT & CM China, która miała miejsce w Hotelu Shanghai Marriot Parkview.
Zwycięzca został wybrany w głosowaniu ręcznym, po wcześniejszym intensywnym procesie selekcji obejmującym wstępne nominacje, wywiady pisemne i potwierdzenia. Liu wygrał ostateczne w ponad 18 innych nominacjach. Ostatecznego wyboru dokonał panel sędziowski składający się z zespołu redakcyjnego TTG China i TTG-BTmice China, przedstawicieli współorganizatorów TTG Events i Carlson Wagonlit Travel (CWT) w Chinach oraz partnerów branżowych Hospitality Sales and Marketing Association International (HSMAI ) Asia Pacific.
Wyróżniony Liu powiedział: „To zaszczyt wyróżnić się w branży, którą miałem przyjemność tworzyć, a także cieszyć się jej ogromnym wzrostem w ciągu ostatnich 10 lat. Poza zaufaniem i głosem komisji ds. nominacji CTW China Awards, chciałbym podziękować firmie Ford, za to że stworzyła mi platformę do działania, a specjalne podziękowania kieruję do dyrektora regionalnego oraz całego globalnego zespołu za ich zaufanie i wsparcie. Dla mnie nie jest to tylko wyróżnienie jako jednostki. Zamiast tego jest to nagroda dla każdego członka naszej społeczności Travel Managerów. Jest to również wyróżnienie dla współpracowników, którzy poprawiają jakość dzięki partnerskiej współpracy z klientami. Razem możemy się zmienić, razem idziemy dalej! ”
Poza powyższymi wydarzeniami, pierwszego dnia CTW China odbyła się również wycieczka po Szanghaju, sponsorowana przez Pacific World, która obejmowała m.in. wizytę w miejscowości Zhujiajiao Water Village.
Corporate Travel World (CTW) China 2017 odbywa się w dniach 21 – 23 marca w Szanghaju wspólnie z IT&CM China, wiodącym międzynarodowym wydarzeniem branży MICE w Chinach.
autor: TC