Wtorek, 25 września 2018 r. – Dubaj, ZEA – Linie Emirates wyznaczają coraz to nowe trendy swoim wielokrotnie nagradzanym systemem rozrywki pokładowej ice, tym razem wprowadzając dwa nowe kanały TV promujące rozmaite atrakcje Dubaju i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Kanały pojawią się w systemie ice już w grudniu. Innowacyjne rozwiązanie ułatwi firmom z Dubaju i ZEA promowanie swoich usługi wśród przeszło 5 mln pasażerów podróżujących liniami Emirates każdego miesiąca.
Dubaj i ZEA słyną z coraz większej liczby najwyższej jakości restauracji, światowej klasy obiektów i wydarzeń, nieustannie oferując turystom i mieszkańcom coś nowego. Dzięki nowym kanałom firmy te zyskają platformę, za pośrednictwem której będą mogły zachwalać swoje usługi wśród pasażerów Emirates udających się do Dubaju.
Na początek pojawią się dwa kanały promocyjne – jeden poświęcony gastronomii i rozrywce (Dining and entertainment) oraz drugi dotyczący atrakcji (Attractions and activities). Specjalne programy pomogą pasażerom dowiedzieć się, co warto zobaczyć na miejscu, zaplanować niezapomniane wycieczki czy wybrać z oferty najlepszych lokali. Linie Emirates będą sygnalizować pasażerom dostępność nowych kanałów, które znajdują się w sekcji „Dubaj i Emiraty” w systemie ice. Na filmach promocyjnych znajdzie się wszystko od restauracji poprzez pola golfowe i hotele po autentyczne atrakcje Zjednoczonych Emiratów Arabskich, a z czasem wybór będzie się powiększał.
Nowe kanały oferują nowe możliwości marketingowe firmom, które będą mogły zaprezentować swoje produkty i usługi ogromnej grupie docelowej na trwających od 60 do 120 sekund filmikach na zamówienie. Linie Emirates we współpracy z firmą Motivate Media Group zrealizują filmy promocyjne od etapu produkcji po umieszczenie ich w systemie ice. Motivate Media Group zajmie się przyjmowaniem zamówień oraz całościowym wsparciem produkcji, od koncepcji, planu i scenariusza aż po post-produkcję i montaż zgodnie z wytycznymi i stylem kanału.
Budowanie świadomości marki na pokładzie samolotów Emirates okazało się ogromnym sukcesem dla największych marek ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich i całego świata, które chętnie reklamują swoje usługi wśród klientów Emirates. Nowe kanały promocyjne stwarzają nowe możliwości reklamowania firmy na pokładzie samolotu za pośrednictwem wyjątkowych treści.
źródło: Emirates