Urząd Turystyki Tajlandii (TAT) przedstawił dziś nową kampanię marketingową „Odwiedź Tajlandię w Roku 2022” podczas konferencji prasowej na World Travel Market (WTM) 2021 w Londynie.
Sytuacja na świecie związana z COVID-19 poprawia się, i powraca dynamika turystyki. Tajlandia widzi tę okazję, żeby przyspieszyć ponownege otwarcie granic bez konieczności odbywania kwarantanny dla w pełni zaszczepionych podróżnych.
TAT oferuje turystom „nowe możliwości” odkrywania Tajlandii, gdy Królestwo ponownie otwiera swoje granice, bez kwarantanny, dla międzynarodowych podróżników od 1 listopada 2021 roku.
Kampanię opisał pan Siripakorn Cheawsamoot, zastępca gubernatora TAT ds. komunikacji marketingowej, który był gospodarzem wydarzenia „jako nowy rozdział w Tajlandii, w którym podróżnicy z całego świata mogliby doświadczyć „niesamowitych nowych rozdziałów” w coraz bardziej popularnym miejscu docelowym”.
Pan Siripakorn powiedział: „Teraz, gdy sytuacja COVID-19 na całym świecie poprawia się, a dynamika turystyki powraca po raz kolejny, Tajlandia widzi okazję, by iść naprzód z plan ponownego otwarcia dla podróży bez kwarantanny w pełni zaszczepionym podróżnym. Nie ma lepszego czasu na zaprezentowanie nowych produktów i usług turystycznych, a także na odświeżenie ukochanych atrakcji Tajlandii w nowym świetle”
W rozdziale 1, czyli w rozdziale pierwszym, TAT przedstawi produkty i usługi turystyczne, które pobudzą pięć zmysłów podróżnych, takie jak pyszna kuchnia tajska i malownicza naturalna sceneria, którą można odkryć w całym królestwie.
W rozdziale 2, zatytułowanym Ten, którego kochasz, TAT skupi się na określonych segmentach, takich jak rodziny, pary i przyjaciele, i zaprosi ich do wspólnego tworzenia wspaniałych wspomnień w Tajlandii. W szczególności Bangkok, Phuket i Chiang Mai będą promowane jako popularne miejsca na wesela i podróże poślubne, z pięknymi plażami, górskimi kurortami i tętniącymi życiem miastami.
Rozdział 3, Ziemia, którą się troszczymy, pokaże, w jaki sposób szansa natury na rewitalizację w związku z sytuacją COVID-19 zwiększyła świadomość ekoturystyczną wśród podróżnych na całym świecie i jak ich zachowanie wpłynęło na środowisko. Pojawienie się segmentów podróży, takich jak turystyka w dziczy (Escapers) i Cult-Vakation (Świadomość) pokaże również, że zachowanie podróżnych zmieniło się w kierunku spędzania większej ilości czasu na łonie natury i większej świadomości ich wpływu na zasoby naturalne.
Ponadto inne segmenty, które należy podkreślić, to gastronomia, zdrowie i dobre samopoczucie, a także „praca”, która stała się rosnącym trendem, gdy nadejście pandemii COVID-19 pozwoli ludziom pracować zdalną i cieszyć się wakacjami.
Aby promować odpowiedzialną i zrównoważoną turystykę w Tajlandii, TAT przyjął BCG
(Bio-Circular-Green economy), aby wykorzystać mocne strony kraju w zakresie różnorodności biologicznej i bogactwa kulturowego oraz zintegrować technologię w celu zwiększenia wartości produktu w celu osiągnięcia zrównoważonego wzrostu. Pomoże to w dystrybucji dochodów do społeczności lokalnych i rozwiązaniu problemu nadmiernej zdolności produkcyjnej i pogarszających się problemów środowiskowych występujących w głównych miejscowościach.
Pan Siripakorn przedstawił również na konferencji prasowej WTM 2021 aktualne informacje na temat planu ponownego otwarcia różnych miejsc w Tajlandii.
Na dzień dzisiejszy (1 listopada) ponowne otwarcie Tajlandii weszło w pierwszą fazę i przyjmuje w pełni zaszczepionych gości z Wielkiej Brytanii i 62 innych krajów/terytoriów z wymogiem „Test & Go”. Podróżni należący do tej kategorii zostaną zwolnieni z kwarantanny. Ta lista zatwierdzonych krajów/terytoriów zostanie później rozszerzona, aby objąć cały świat od 1 stycznia 2022 r.
Ponadto, od dziś do 30 listopada, 17 tak zwanych „niebieskich stref piaskownicy” w Tajlandii zostanie ponownie otwartych. To są Bangkok, Krabi, Phuket, Chon Buri (Banglamung, Pattaya, Si Racha, Ko Si Chang i Sattahip – Na Jomtien i Bang Sarey), Chiang Mai (Mueang, Doi Tao, Mae Rim i Mae Taeng), Trat (Ko Chang), Buri Ram (Muang), Prachuap Khiri Khan (Hua Hin i Nong Kae), Phang-Nga, Phetchaburi (Cha-Am), Ranong (Ko Phayam), Rayong (Ko Samet), Loei (Czang Chan), Samut Prakan (Lotnisko Suvarnabhumi), Surat Thani (Ko Samui, Koh Phangan i Koh Tao), Nong Khai (Mueang, Sangkhom, Si Chiang Mai i Tha Bo) oraz Udon Thani (Mueang, Ban Dung, Kumphawapi, Na Yung, Nong Han i Prachaksinlapachom). W pełni zaszczepieni goście, którzy wyjeżdżają z miejsc spoza 63 krajów/terytoriów, mogą wjechać do Tajlandii w ramach miejsc docelowych Blue Zone Sandbox. Aby uzyskać więcej informacji o ponownym otwarciu Tajlandii, odwiedź tutaj.
Tymczasem, aby ułatwić zwiedzanie Tajlandii, nowy system „Thailand Pass” został opracowany przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych i Agencję Rozwoju Rządu Cyfrowego (DGA) i na dzień dzisiejszy (1 listopada) jest dostępny tutaj. Ten internetowy system umożliwia podróżnym z Tajlandii i zagranicy przesyłanie niezbędnych informacji i dokumentów przed wyjazdem w sprawny sposób.
W przypadku rynków brytyjskich i europejskich Siripakorn powiedział, że przybysze wracają do Tajlandii w zadowalającym tempie. „Wielu przewoźników oferuje bezpośrednie loty o znacznej przepustowości do Tajlandii. Ponadto THAI Airways International wznawia 38 tras do Tajlandii, w tym 7 tras między Tajlandią a miastami europejskimi w ramach wsparcia programu Phuket Sandbox oraz 10 tras między Bangkokiem a miastami europejskimi”.
Z Wielkiej Brytanii do Tajlandii jest około 150,000 7 miejsc tygodniowo, w tym 15 lotów dziennie liniami Emirates, Etihad, Qatar i Thai Airways. TUI wznowi loty czarterowe do Tajlandii od 2022 grudnia, a BA i EVA Air wznawiają usługi od stycznia XNUMX roku.
TAT UK kontynuuje wdrażanie swoich planów sprzedaży i marketingu, a także strategii PR i komunikacji, aby promować ponowne otwarcie Test & Go bez kwarantanny od 1 listopada, a także z okazji Roku Wizyty w Tajlandii. „Z niecierpliwością czekamy na powitanie biur podróży z powrotem na wyjazdach rodzinnych oraz mediów i wpływowych osób, aby ponownie zbadać nasz kraj – w końcu możemy ponownie urzeczywistnić marzenia o podróżach” – podsumował pan Siripakorn.