W Los Angeles (California) wystartowały IPW 2024, największe targi turystyczne w Ameryce. Zorganizowane przez US Travel Association wraz z Brand USA – głównym sponsorem targów zgromadziły 5700 przedstawicieli branży turystycznej, w tym 2000 buyersów oraz przedstawicieli mediów z prawie 70 krajów.
W ciągu najbliższych kilku dni będzie możliwość spotykania się twarzą w twarz z kolegami z branży turystycznej z USA i całego świata. To będzie doskonała okazja do wzmocnienia niezwykle ważnego rynku międzynarodowych podróży przyjazdowych w USA, co jest celem IPW
Dla uczestników IPW zaplanowano wiele możliwości networkingu podczas prezentacji, lunchy i wieczornych wydarzeń – w tym podczas oficjalnego otwarcia targów, które odbędzie się w Los Angeles Memorial Coliseum w Exposition Park, imprezy na kultowym molo w Santa Monica i wieczoru zamknięcia w Universal Studios.
Gospodarzami tegorocznego IPW są Visit California i Los Angeles, oficjalna karta American Express oraz wielu tegorocznych sponsorom IPW.
Celem IPW jest promocja USA i prezentacja całego kraju jako unikalnego kierunku turystycznego.
Zdjęcia: TravelCompass.pl